Ostoskori on tyhjä (0,00 €)
  • Ostoskori on tyhjä
Osta 3 maksa 2 kevätsiivous

Toimitusehdot

Huomioithan, että verkkokaupan tuotevalikoima ja hinnat saattavat poiketa myymälän tuotevalikoimista ja hinnoittelusta. Tuote myydään tilaamishetkellä verkkokaupan sivulla ilmoitettavalla hinnalla. Aste Brandstore Oy pidättää oikeuden olla myymättä tuotetta hinnalla, joka on teknisestä syystä päivittynyt verkkokauppaan väärin tai jonka hankintahinta on muuttunut. Tällaisessa tapauksessa Aste Brandstore Oy on yhteydessä asiakkaaseen ennen tilauksen käsittelyä ja kaupan purkaminen on mahdollista. 

Kaikki hintamme sisältävät arvonlisäveron 24% ja hinnat ilmoitetaan euroissa (€).

 


Toimitusaika ja -tavat

Toimitamme tilauksesi 2-3 arkipäivän kuluttua siitä, kun tilaus on vastaanotettu. Paketit toimitetaan normaaleina postipaketteina, joten kokonaistoimitusajassa tulee huomioida myös postin toimitukseen kuluva aika. Jos tuotetta ei ole varastossa, ilmoitamme asiakkaalle tilanteesta. Ruuhka-aikoina (esim. ALE) toimitusajoissa saattaa esiintyä viivettä. Mikäli toimituksella on kiire, pyydämme ottamaan yhteyttä asiakaspalveluumme sähköpostitse osoitteeseen asiakaspalvelu@astebrandstore.fi.

Aste Brandstore Oy ei vastaa asiakkaalle koituvista vahingoista ja/tai lisäkuluista, mikäli toimitus viivästyy tai toimitus on ollut virheellinen.

 

Postipaketti

Postin kautta toimitettuna tilauksen toimituskulut ovat 5,90€. Kaikki yli 200 euron tilaukset toimitetaan ilman toimituskuluja. 

Tilauksesi on noudettavissa lähimmästä Postin toimipisteestä tai valitsemastasi pakettiautomaatista. Voit seurata paketin etenemistä ja noutaa paketin seurantakoodin avulla Postin toimipisteestä. SmartPost pakettiautomaattiin saapuneesta lähetyksestä saat tiedon tekstiviestillä.

Huom! Tuotteitamme voi tilata verkkokaupan kautta vain Suomeen. Mikäli olet kuitenkin kiinnostunut tilaamaan tuotteita ulkomaille tai Ahvenanmaalle, niin ota meihin yhteyttä sähköpostilla asiakaspalvelu@astebrandstore.fi.  Ulkomaille toimitettaessa tilauksen toimitusmaksut veloitetaan todellisten toimituskulujen mukaan. Tämän lisäksi lisäämme kaikkiin ulkomaille tehtäviin toimituksiin 10€:n laskutuslisän.

 


Maksutavat

Verkkokaupan tilauksia voi maksaa seuraavilla maksutavoilla. Kunkin maksutavan yhteydessä näet mahdollisen lisähinnan kyseiselle maksutavalle.

 

Maksut Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Visa, Visa Electron tai MasterCard-korteilla tehtävissä maksuissa Paytrail Oyj näkyy maksun saajana korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7

Innova 2

Lutakonaukio 7

40100 Jyväskylä

Puhelin: 0207 181830

 

Verkkopankit

Verkkopankkimaksamiseen liittyvän maksunvälityspalvelun toteuttaa Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Käyttäjän kannalta palvelu toimii aivan kuten perinteinen verkkomaksaminenkin.

 

Lasku tai osamaksu

Laskutuksen palveluntarjoajana/ luotonvälittäjänä toimii DFC Nordic Oy (1998514-5). Jos valitset verkkokaupan kassalla Jousto Laskun, saat 14 vrk maksuaikaa ostoksellesi. Laskutuspalkkio on 4,90 €/lasku. Laskulla maksaessasi et maksa lainkaan nimelliskorkoa. Laskuun lisätään ainoastaan 4,90 euron laskutuslisä. 

Kuluttajansuojalain mukainen todellinen vuosikorko tyypilliselle 500 euron ostokselle 14 päivän maksuajalla on 28,95 %. Kertaostos verkkokaupassa Jousto Laskulla on max. 1000 €.

Saatuasi Jousto Laskun voit myös halutessasi muuttaa sen Jousto Osamaksuksi Jouston Online palvelussa.

Kuluttajan henkilökohtainen luottoraja on max. 2000 €, jonka puitteissa Jousto Laskulla ja Osamaksulla voi maksaa ostoksia verkkokaupassa. Jousto laskusta ja osamaksusta saat tarvittaessa lisätietoa osoitteesta www.jousto.com

 


 

Vaihto, palautus ja reklamaatio

Kaikilla tuotteillamme on 14 päivän vaihto- ja palautusoikeus. Tuotteen vaihdosta toiseen kokoon tai väriin ei aiheudu asiakkaalle toimituskuluja Suomen sisällä. Mahdollisia ulkomaantilauksia vaihdettaessa perimme vaihdosta aiheutuvat lisäkulut asiakkaalta. Mikäli asiakas haluaa palauttaa tuotteen kokonaan, hän vastaa palautuskuluista itse.

Mikäli haluat vaihtaa tilaamasi tuotteen, ota meihin aina ensin yhteyttä mahdollisimman pikaisesti sähköpostilla asiakaspalvelu@astebrandstore.fi. Tällöin voimme jo etukäteen varata Sinulle mahdollisen vaihdettavan tuotteen toisessa koossa tai värissä, sekä ohjeistaa kuinka tuotteen vaihdossa toimitaan.

Mikäli haluat palauttaa tilaamasi tuotteen kokonaan, muista tehdä palautuksesta aina palautusilmoitus paketin mukana saapuneiden ohjeiden mukaisesti. Tämän jälkeen voit palauttaa paketin omakustanteisesti postitse osoitteeseen:

Aste Brandstore Oy
Rukankyläntie 8, 

93830 Rukatunturi

p. 0400488898

Muistathan lähettää palautettavat paketit aina perille jaettavina pakettina, sillä emme nouda paketteja postista. Emme hyväksy palautuksia yli 14 vrk kuluttua palautusilmoituksen tekemisestä, emmekä sellaisia palautuksia, joista ei ole tehty palautusilmoitusta etukäteen. Rahat tuotteesta palautamme suoraan tilillesi palautuksen vastaanoton ja käsittelyn jälkeen.

Palautuksia, vaihtoja ja mahdollisia reklamaatioita varten toimitamme valmiin palautuslomakkeen tilauksen mukana. Täytäthän aina tämän lomakkeen ja lähetät sen palautettavan tuotteen mukana, sillä se nopeuttaa asiasi käsittelyä huomattavasti.

Palautettavan ja vaihdettavan tuotteen on oltava jälleenmyyntikelpoinen, tuotteen alkuperäinen tuotelappu tulee olla kiinni tuotteessa ja tuotteen mahdollinen pakkaus on oltava ehjä. Mikäli tuote on tullut sen käyttämisen johdosta myyntikelvottomaksi, kuluttaja vastaa tuotteesta koko sen arvolla.

Mahdollisissa reklamaatiotapauksissa ota aina viipymättä yhteyttä asiakaspalveluumme mieluiten sähköpostitse asiakaspalvelu@astebrandstore.fi tai puhelimitse 0400-488898 (Rukan myymälän aukioloaikoina). Reklamaatiokäytännöt sovitaan aina tapauskohtaisesti, mutta ensisijaisena velvollisuutenamme on tuotteen korjaaminen tai vaihto uuteen. Vialliset tuotteet lähetämme aina maahantuojalle/ valmistajalle arvioitavaksi, joten tämän johdosta reklamaatioiden käsittely saattaa kestää 2-3 viikkoa.

10% alennus ensiostoksesta